Adatbázistisztítás, adatkiegészítés

A biztos információs bázis kialakításának egyik legjobb módszere a D&B adatbázistisztítás. Segítségével egységesítheti a régi rendszerekben felhalmozódott ügyféladatokat és egységes, rendszerezett, értéknövelt információkkal kibővített törzsfájlokat hozhat létre.

Az adatbázistisztítás garancia arra, hogy az Ön cégének különböző ágazatai és részlegei egységes, minőségi üzleti információk alapján dolgozzanak. A cégen belüli egységekhez kapcsolódó ügyfél- és beszállítói információk integrálása révén lehetővé válik, hogy az egyes vállalatokkal vagy vállalat-csoportokkal fennálló kapcsolatok teljes mélységében ismertté váljanak. A módszer alkalmazásával könnyen kideríthető, hogy az egyes ügyfelek és beszállítók esetleg egyazon vállalatcsoport tagjaihoz tartoznak-e.

A D&B adatbázistisztítás lépései
Adatkonvertálás
Az ügyfelek és a beszállítók adatainak egységes formátumba való rendezése.
Elemzés és tisztítás
Az adatokat elemezzük, a szükséges javításokat végrehajtjuk, és kialakítjuk az adatbázis szerkezetét.
Adatok beazonosítása
A D&B D-U-N-S® Szám segítségével, adatbázisunk alapján beazonosítjuk az átadott adatokat.
Vizsgálat
Megvizsgáljuk a D&B adatbázis alapján nem beazonosítható adatok hitelességét és megjelöljük a hibák okait.
Adatkiegészítés
A D&B adatbázis alapján friss információkkal egészítjük ki az átadott adatbázist.
Szállítás
A felújított adatbázist a további alkalmazásra kész állapotban visszajuttatjuk ügyfelünkhöz.

Amennyiben szeretne többet megtudni szolgáltatásunkról, kérjük, hívja a +36 1 347 6700 -ás telefonszámot, vagy küldjön e-mailt a következő címre: info@dnbhungary.hu.